sorgulasan ne olacak değişmiyor ki. sağlık,diyet açısındanda bu yaşıma akdar dışarda fazla yiyen biri değilim.mana esbaf zamları dokunmaz ama sofraya girenlerden etkileniyoruz. ama oda değişmeyecek. doalr artacak zam gelecek. para birimi değişmedikçe avrupa birliğine girmedikçe ekonomimiz düzelmez.