Komedi gibi yemin ediyorum sorgulasak ne olacak ki. Payı olan kim varsa elbet bir yerlerden çıkar veya zamanı gelince hesabını Allah'ın izniyle sorarız. Psikoloji falan kalmadı ne gelecek bıraktılar ne bir şey soğudum her şeyden. daha da bir cacık olmaz