Sorgulayacak hal mi kaldı? 1 kilo elma 50 lira deseler yine yettiği kadar alıyoruz artık. Fiyat algımızı tamamen kaybettik.
Eskiden pazara çıkınca 10 kuruş pahalı olana niye pahalı, az ötede şu kadara satılıyor diyorduk. Şimdi öyle bişey kalmadı döndük sırtımızı ateşe yak ulan yak diyoruz.
Bu işi ancak sihirli bir peri gelip asasıyla düzeltebilir, yani ancak masallarda.