• 26-03-2022, 10:37:55
    #1
    Herkese iyi haftasonları dilerim
    Ben 2021yılında Ocak ayında askere gittim ve temmuz 20 sinde geldim tekrar işe başvurdum fakat şirket bana dedi ki şuan işe alımlar yok işe alımlar başlayınca haber veririz size dediler aradan şuan 8 ay geçti ve hala aranmadım şirketten şirketim fakat diğer alanlarda işe alım ilanları veriyor kariyernet üzerinden bana yardımcı olabilicek arkadaş varsa bilgisi olan pm atabilirim iyi günler dilerim
  • 26-03-2022, 10:39:24
    #2
    API
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, sizi geri almak zorunda hocam sgkyı arayın şikayet edin.
  • 26-03-2022, 10:42:13
    #3
    API adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, sizi geri almak zorunda hocam sgkyı arayın şikayet edin.
    Merhabalar yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle fakat şöyle bir durumum var ben şuan geçici bir işte çalışıyorum asgari ücretle ve nişanlandım evlenmeyi düşünüyorum fakat bu şirketten dolayı bana engel oluyor orda güzel maaş alıyordum da ama boyle olunca baya zorladı beni
  • 26-03-2022, 10:43:25
    #4
    2 ay içerisinde başvurmanız gerekiyormuş
    http://iskanunu.com/genel/askerlikte...ama-tazminati/
  • 26-03-2022, 10:43:51
    #5
    API
    Üyeliği durduruldu
    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle fakat şöyle bir durumum var ben şuan geçici bir işte çalışıyorum asgari ücretle ve nişanlandım evlenmeyi düşünüyorum fakat bu şirketten dolayı bana engel oluyor orda güzel maaş alıyordum da ama boyle olunca baya zorladı beni
    Hocam mutluluklar dilerim, SGK'yı arayın yardımcı olurlar.
  • 26-03-2022, 10:45:48
    #6
    onrz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ay içerisinde başvurmanız gerekiyormuş
    http://iskanunu.com/genel/askerlikte...ama-tazminati/
    2 aylık süreçte tabi ki başvurdum
  • 26-03-2022, 11:21:22
    #7
    Ayrılırken tazminat vs alarak tam çıkış yaptıysanız. Geri alacaklar diye bir hakkınız yok maalesef. İşyerinin insiyatifine kalmış bir durum oluyor.
  • 26-03-2022, 11:41:53
    #8
    CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrılırken tazminat vs alarak tam çıkış yaptıysanız. Geri alacaklar diye bir hakkınız yok maalesef. İşyerinin insiyatifine kalmış bir durum oluyor.
    Yani şöyle ayrıldığım için askerlik nedeniyle şirket çıkış vermek zorunda ve tazminat almamak gibi bir lüksüm olamazdı kurumsal şirket olduğu için
  • 26-03-2022, 19:13:54
    #9
    Hilalim35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani şöyle ayrıldığım için askerlik nedeniyle şirket çıkış vermek zorunda ve tazminat almamak gibi bir lüksüm olamazdı kurumsal şirket olduğu için
    Şu şekilde oluyor askerlik süresince ücretsiz izin gibi gösteriliyor ilişik kesilmiyor dolayısıyla.
    Aksi takdirde karşılıklı anlaşma feshi ve iş akdinin sonu oluyor.