Herkese iyi haftasonları dilerim
Ben 2021yılında Ocak ayında askere gittim ve temmuz 20 sinde geldim tekrar işe başvurdum fakat şirket bana dedi ki şuan işe alımlar yok işe alımlar başlayınca haber veririz size dediler aradan şuan 8 ay geçti ve hala aranmadım şirketten şirketim fakat diğer alanlarda işe alım ilanları veriyor kariyernet üzerinden bana yardımcı olabilicek arkadaş varsa bilgisi olan pm atabilirim iyi günler dilerim