Ayrılırken tazminat vs alarak tam çıkış yaptıysanız. Geri alacaklar diye bir hakkınız yok maalesef. İşyerinin insiyatifine kalmış bir durum oluyor.
Yani şöyle ayrıldığım için askerlik nedeniyle şirket çıkış vermek zorunda ve tazminat almamak gibi bir lüksüm olamazdı kurumsal şirket olduğu için