Merhabalar yorumunuz için çok teşekkür ederim öncelikle fakat şöyle bir durumum var ben şuan geçici bir işte çalışıyorum asgari ücretle ve nişanlandım evlenmeyi düşünüyorum fakat bu şirketten dolayı bana engel oluyor orda güzel maaş alıyordum da ama boyle olunca baya zorladı beni
Hocam mutluluklar dilerim, SGK'yı arayın yardımcı olurlar.