Mabel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Platin bana yakışıyor muydu?
27
●1.148
- 19-03-2022, 00:14:37hep bi sarı görmek vardı tabii. ama ticaret yapmıcaksanız bnce şuan gerek yok . foruma aktf olarak döndüğünüzde almanız en iyisi
- 19-03-2022, 00:16:42İlk yorum sizden gelince insan bir gaza gelmiyor değilBip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dostum seninle her ne kadar siyasi düşüncelerimiz ayrı olsa da bu yorumunu mizahi algılıyorum. Ciddi tartışmalarımız da olmuştu. Ben Mabel Matiz değilim. İsmim Ali memnun oldum.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abim ticari olarak yazın dönmeyi düşünüyorum 😅 Önden almayayım mı diyorsun?Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah Akif'imEKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsalplus mı alsam acabaCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok, yok kontenjandan yemeyelim
Ama hakikaten ya 100 mesaj kapasitesi olayı fena
Teşekkür ederim üstadım yorum için.
Burası Kurtlar Konseyi olduahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler yorum için hocam.
- 19-03-2022, 00:22:20@Mabel; şaka yapıyorum Ali Bey, yanlış anlamayın beni. Zaman değişir. Üzüntüler, sıkıntılar, tartışmalar veya mutluluklar da dünde kalır. Neşeniz ve huzurunuz daim olsun. Mizahiydi yazdıklarım
- 19-03-2022, 00:25:00Eyvallah Orhan hocam. Kin tutmanın saçma olduğuna ve hayat stresinde insanı yıpratan bir his olduğuna inanırım. @Peace; arkadaşımızla ciddi sorun yaşamıştık ancak onla bile aramızda kin tutmadık kimseye çocukça düşmanlık güdebilecek ne yaşta ne zihniyette bir insan değilim. Zaten yorumu mizahi olarak algılamamış olsam alıntılayıp yanıt yazmazdım. Avatarımı nickimle uyumlu olsun diye koydum duruyor. Sana söz platini tekrar aldığımda @EKA Reklam; kardeşime çok bambaşka bir avatar yaptırarak güncelleme getireceğimorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:25:56Benden de sana söz on numara bir işçilik çıkartacağım sana.Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-03-2022, 00:35:41Üstüne bir şeyler giysene Ali seni böyle görmeye hiç alışmamışım
Seni gizli gizli çevrimdışı görmeyi özlemişiz 
Şaka bir yana 2 yıllık platin alacağına 6 aylık kurumsal almanı daha çok öneririm. Eğer ticari pörtföyün tamamen burasıysa tabi ki. Buradan ciddi bir gelir elde etmeyi planlıyorsan, bir de mesleki rank çakarsın profiline yarım saatte bir taşırsın konularını. Gerçi ben 1 saatlik up süresini bile çokça kaçırıyorum
- 19-03-2022, 00:37:19Platin olmayınca tanımadım.. :PMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Platin en çok sana yakışır
Kendimi böyle biraz çıplak hissediyorum 
Yok, yok kontenjandan yemeyelim
Teşekkür ederim üstadım yorum için.