Ancak bu süreçte platin üyeliğimin süresi doldu. Sizce şu an tekrardan platin üyelik alayım mı?
Premium üyelikleri genelde anlık ticaret yapanlar, konu up ve ticari konularının güncel olarak reklamını da yapmak için alıyor. Ancak @CGLR; hocam gibi forumda satışı olmayan kişiler de mevcut. Ben de şu an için satış kısmında olmayacağım. Ama forum bana o renk ile alıştı diye de düşünüyorum
Kendimi böyle biraz çıplak hissediyorum 
(Tekrardan platin aldığımda @EKA Reklam; kardeşime tasarlatacağım avatar, kapak fotoğrafı ve imza bannerı ile de bir değişim düşünüyorum.)
Genel olarak hem kendimi hatırlatmak, hem de sizlerden fikir almak istedim. Platin alacağım zaman 1 veya 6 aylık değil; ya 1 yıllık ya da 2 yıllık alım sağlayacağım.