• 19-03-2022, 00:08:10
    #1
    Şu konuda belirtmiştim, bir süre inzivaya çekildim. Yaz aylarına kadar ticari faaliyetlerimi sürdürmeyi düşünmüyorum. Halihazırda sabit SEO ve web tasarım, yazılım müşterilerim var. Onun dışında forumdan iş almaya, iş yapmaya tekrardan yazın başlamayı planlıyorum.

    Ancak bu süreçte platin üyeliğimin süresi doldu. Sizce şu an tekrardan platin üyelik alayım mı?

    Premium üyelikleri genelde anlık ticaret yapanlar, konu up ve ticari konularının güncel olarak reklamını da yapmak için alıyor. Ancak @CGLR; hocam gibi forumda satışı olmayan kişiler de mevcut. Ben de şu an için satış kısmında olmayacağım. Ama forum bana o renk ile alıştı diye de düşünüyorum Kendimi böyle biraz çıplak hissediyorum

    (Tekrardan platin aldığımda @EKA Reklam; kardeşime tasarlatacağım avatar, kapak fotoğrafı ve imza bannerı ile de bir değişim düşünüyorum.)

    Genel olarak hem kendimi hatırlatmak, hem de sizlerden fikir almak istedim. Platin alacağım zaman 1 veya 6 aylık değil; ya 1 yıllık ya da 2 yıllık alım sağlayacağım.
  • 19-03-2022, 00:09:11
    #2
    Işığınız sönmüş
  • 19-03-2022, 00:09:41
    #3
    Konularınıza çoğu kez denk gelirdim. Şu an profilinizi garipsedim. Koca Mabel Matiz’e bir platin gider en azından yani 😄😄
  • 19-03-2022, 00:09:51
    #4
    Platin üye
    Sana kessinlikle yakışır abi ama ticaret konun olmayacaksa bir anlam ifade edeceğini sanmam lakin gerçekten de seni “Sarı mabel” olarak hatırlıyoruz 😅
  • 19-03-2022, 00:10:12
    #5
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Kesinlikle al abi, namın yürüsün
  • 19-03-2022, 00:11:12
    #6
    Gayet yakışıyordu☺
    Aslında kurumsal plus üyeliği hoşuma gitmiyor değil ama sarı rengi ile özdeşleştiğimi hissettim.
    Hatta uzun bir süre premium üyelik almamayı düşünüyordum ama ciddi sayıda özel mesaj aldığım için mecbur kaldım, bundan sonra da böyle gider.

    Muhakkak size sarı rengi tavsiye ediyorum : )))
  • 19-03-2022, 00:11:30
    #7
    ayoft.com
    Platinsiz dediğiniz gibi çıplak gibi olmuş biraz Alabilirsiniz yakışır.
  • 19-03-2022, 00:12:03
    #8
    Bence çok yakışıyordu
  • 19-03-2022, 00:13:11
    #9
    Bende kendmi gold da aynı görüyorum ))
    • Mabel
    • Atacbala
    Mabel ve Atacbala bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.