Gayet yakışıyordu☺
Aslında kurumsal plus üyeliği hoşuma gitmiyor değil ama sarı rengi ile özdeşleştiğimi hissettim.
Hatta uzun bir süre premium üyelik almamayı düşünüyordum ama ciddi sayıda özel mesaj aldığım için mecbur kaldım, bundan sonra da böyle gider.

Muhakkak size sarı rengi tavsiye ediyorum : )))