orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mabel; şaka yapıyorum Ali Bey, yanlış anlamayın beni. Zaman değişir. Üzüntüler, sıkıntılar, tartışmalar veya mutluluklar da dünde kalır. Neşeniz ve huzurunuz daim olsun. Mizahiydi yazdıklarım
Eyvallah Orhan hocam. Kin tutmanın saçma olduğuna ve hayat stresinde insanı yıpratan bir his olduğuna inanırım. @Peace; arkadaşımızla ciddi sorun yaşamıştık ancak onla bile aramızda kin tutmadık kimseye çocukça düşmanlık güdebilecek ne yaşta ne zihniyette bir insan değilim. Zaten yorumu mizahi olarak algılamamış olsam alıntılayıp yanıt yazmazdım. Avatarımı nickimle uyumlu olsun diye koydum duruyor. Sana söz platini tekrar aldığımda @EKA Reklam; kardeşime çok bambaşka bir avatar yaptırarak güncelleme getireceğim