@Mabel; şaka yapıyorum Ali Bey, yanlış anlamayın beni. Zaman değişir. Üzüntüler, sıkıntılar, tartışmalar veya mutluluklar da dünde kalır. Neşeniz ve huzurunuz daim olsun. Mizahiydi yazdıklarım