Işığınız sönmüş
İlk yorum sizden gelince insan bir gaza gelmiyor değil
Konularınıza çoğu kez denk gelirdim. Şu an profilinizi garipsedim. Koca Mabel Matize bir platin gider en azından yani 😄😄
Dostum seninle her ne kadar siyasi düşüncelerimiz ayrı olsa da bu yorumunu mizahi algılıyorum. Ciddi tartışmalarımız da olmuştu. Ben Mabel Matiz değilim. İsmim Ali memnun oldum.
Sana kessinlikle yakışır abi

ama ticaret konun olmayacaksa bir anlam ifade edeceğini sanmam lakin gerçekten de seni Sarı mabel olarak hatırlıyoruz 😅
Abim ticari olarak yazın dönmeyi düşünüyorum 😅 Önden almayayım mı diyorsun?
Kesinlikle al abi, namın yürüsün
Eyvallah Akif'im
Gayet yakışıyordu☺
Aslında kurumsal plus üyeliği hoşuma gitmiyor değil ama sarı rengi ile özdeşleştiğimi hissettim.
Hatta uzun bir süre premium üyelik almamayı düşünüyordum ama ciddi sayıda özel mesaj aldığım için mecbur kaldım, bundan sonra da böyle gider.
Muhakkak size sarı rengi tavsiye ediyorum : )))
Kurumsalplus mı alsam acaba

Yok, yok kontenjandan yemeyelim

Ama hakikaten ya 100 mesaj kapasitesi olayı fena

Teşekkür ederim üstadım yorum için.
Platinsiz dediğiniz gibi çıplak gibi olmuş biraz

Alabilirsiniz yakışır.
Burası Kurtlar Konseyi oldu

Teşekkürler yorum için hocam.