• 19-03-2022, 00:14:37
    #10
    Platin üye
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuda belirtmiştim, bir süre inzivaya çekildim. Yaz aylarına kadar ticari faaliyetlerimi sürdürmeyi düşünmüyorum. Halihazırda sabit SEO ve web tasarım, yazılım müşterilerim var. Onun dışında forumdan iş almaya, iş yapmaya tekrardan yazın başlamayı planlıyorum.

    Ancak bu süreçte platin üyeliğimin süresi doldu. Sizce şu an tekrardan platin üyelik alayım mı?

    Premium üyelikleri genelde anlık ticaret yapanlar, konu up ve ticari konularının güncel olarak reklamını da yapmak için alıyor. Ancak @CGLR; hocam gibi forumda satışı olmayan kişiler de mevcut. Ben de şu an için satış kısmında olmayacağım. Ama forum bana o renk ile alıştı diye de düşünüyorum Kendimi böyle biraz çıplak hissediyorum

    (Tekrardan platin aldığımda @EKA Reklam; kardeşime tasarlatacağım avatar, kapak fotoğrafı ve imza bannerı ile de bir değişim düşünüyorum.)

    Genel olarak hem kendimi hatırlatmak, hem de sizlerden fikir almak istedim. Platin alacağım zaman 1 veya 6 aylık değil; ya 1 yıllık ya da 2 yıllık alım sağlayacağım.
    hep bi sarı görmek vardı tabii. ama ticaret yapmıcaksanız bnce şuan gerek yok . foruma aktf olarak döndüğünüzde almanız en iyisi
  • 19-03-2022, 00:16:42
    #11
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Işığınız sönmüş
    İlk yorum sizden gelince insan bir gaza gelmiyor değil

    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konularınıza çoğu kez denk gelirdim. Şu an profilinizi garipsedim. Koca Mabel Matiz’e bir platin gider en azından yani 😄😄
    Dostum seninle her ne kadar siyasi düşüncelerimiz ayrı olsa da bu yorumunu mizahi algılıyorum. Ciddi tartışmalarımız da olmuştu. Ben Mabel Matiz değilim. İsmim Ali memnun oldum.

    Arwensen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana kessinlikle yakışır abi ama ticaret konun olmayacaksa bir anlam ifade edeceğini sanmam lakin gerçekten de seni “Sarı mabel” olarak hatırlıyoruz 😅
    Abim ticari olarak yazın dönmeyi düşünüyorum 😅 Önden almayayım mı diyorsun?

    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle al abi, namın yürüsün
    Eyvallah Akif'im

    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet yakışıyordu☺
    Aslında kurumsal plus üyeliği hoşuma gitmiyor değil ama sarı rengi ile özdeşleştiğimi hissettim.
    Hatta uzun bir süre premium üyelik almamayı düşünüyordum ama ciddi sayıda özel mesaj aldığım için mecbur kaldım, bundan sonra da böyle gider.

    Muhakkak size sarı rengi tavsiye ediyorum : )))
    Kurumsalplus mı alsam acaba Yok, yok kontenjandan yemeyelim Ama hakikaten ya 100 mesaj kapasitesi olayı fena Teşekkür ederim üstadım yorum için.

    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Platinsiz dediğiniz gibi çıplak gibi olmuş biraz Alabilirsiniz yakışır.
    Burası Kurtlar Konseyi oldu Teşekkürler yorum için hocam.
  • 19-03-2022, 00:22:20
    #12
    @Mabel; şaka yapıyorum Ali Bey, yanlış anlamayın beni. Zaman değişir. Üzüntüler, sıkıntılar, tartışmalar veya mutluluklar da dünde kalır. Neşeniz ve huzurunuz daim olsun. Mizahiydi yazdıklarım
  • 19-03-2022, 00:23:41
    #13
    Biz seni her halinle seviyoruz. Sıfır sıkıntı. Ne diyor mevlana ne olursan ol gel.
  • 19-03-2022, 00:25:00
    #14
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Mabel; şaka yapıyorum Ali Bey, yanlış anlamayın beni. Zaman değişir. Üzüntüler, sıkıntılar, tartışmalar veya mutluluklar da dünde kalır. Neşeniz ve huzurunuz daim olsun. Mizahiydi yazdıklarım
    Eyvallah Orhan hocam. Kin tutmanın saçma olduğuna ve hayat stresinde insanı yıpratan bir his olduğuna inanırım. @Peace; arkadaşımızla ciddi sorun yaşamıştık ancak onla bile aramızda kin tutmadık kimseye çocukça düşmanlık güdebilecek ne yaşta ne zihniyette bir insan değilim. Zaten yorumu mizahi olarak algılamamış olsam alıntılayıp yanıt yazmazdım. Avatarımı nickimle uyumlu olsun diye koydum duruyor. Sana söz platini tekrar aldığımda @EKA Reklam; kardeşime çok bambaşka bir avatar yaptırarak güncelleme getireceğim
  • 19-03-2022, 00:25:56
    #15
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah Orhan hocam. Kin tutmanın saçma olduğuna ve hayat stresinde insanı yıpratan bir his olduğuna inanırım. @Peace; arkadaşımızla ciddi sorun yaşamıştık ancak onla bile aramızda kin tutmadık kimseye çocukça düşmanlık güdebilecek ne yaşta ne zihniyette bir insan değilim. Zaten yorumu mizahi olarak algılamamış olsam alıntılayıp yanıt yazmazdım. Avatarımı nickimle uyumlu olsun diye koydum duruyor. Sana söz platini tekrar aldığımda @EKA Reklam; kardeşime çok bambaşka bir avatar yaptırarak güncelleme getireceğim
    Benden de sana söz on numara bir işçilik çıkartacağım sana.
  • 19-03-2022, 00:30:03
    #16
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden de sana söz on numara bir işçilik çıkartacağım sana.
    Kardeşimsin.
  • 19-03-2022, 00:35:41
    #17
    Kurumsal PLUS
    Üstüne bir şeyler giysene Ali seni böyle görmeye hiç alışmamışım Seni gizli gizli çevrimdışı görmeyi özlemişiz

    Şaka bir yana 2 yıllık platin alacağına 6 aylık kurumsal almanı daha çok öneririm. Eğer ticari pörtföyün tamamen burasıysa tabi ki. Buradan ciddi bir gelir elde etmeyi planlıyorsan, bir de mesleki rank çakarsın profiline yarım saatte bir taşırsın konularını. Gerçi ben 1 saatlik up süresini bile çokça kaçırıyorum
  • 19-03-2022, 00:37:19
    #18
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eyvallah Orhan hocam. Kin tutmanın saçma olduğuna ve hayat stresinde insanı yıpratan bir his olduğuna inanırım. @Peace; arkadaşımızla ciddi sorun yaşamıştık ancak onla bile aramızda kin tutmadık kimseye çocukça düşmanlık güdebilecek ne yaşta ne zihniyette bir insan değilim. Zaten yorumu mizahi olarak algılamamış olsam alıntılayıp yanıt yazmazdım. Avatarımı nickimle uyumlu olsun diye koydum duruyor. Sana söz platini tekrar aldığımda @EKA Reklam; kardeşime çok bambaşka bir avatar yaptırarak güncelleme getireceğim
    Platin olmayınca tanımadım.. :P

    Platin en çok sana yakışır