• 18-03-2022, 20:52:17
    #1
    Volkswagen yeni elektirikli münibüslerini tanıttı.bir çok rengi var. ben bayıldım.alamasam bile hayali bile güzel.en çok yeşil beyaz ve sarı beyazı beğendim



    https://twitter.com/volkswagen/statu...68055098109954
  • 18-03-2022, 20:53:18
    #2
    Kesinlikle çok güzeller. Ülkemizde küçücük elektrikli araçlar bile 500-600 bin liradan başlıyorken artık elektrikli bisiklet bile hayal olacak duruma gelmek üzere.
  • 18-03-2022, 20:56:45
    #3
    Çok güzelde fiyatları çok yüksek
  • 18-03-2022, 21:03:43
    #4
    güzel bir aile arabası
  • 18-03-2022, 21:06:24
    #5
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzelde fiyatları çok yüksek
    gün doğmadan neler doğar alırsın belki bir gün
  • 18-03-2022, 21:07:09
    #6
    vw güzel işler yapıyor. Elektrikli modellere artık ağırlık verecek. Arteon modeli çok güzel.
  • 18-03-2022, 21:08:14
    #7
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vw güzel işler yapıyor. Elektrikli modellere artık ağırlık verecek. Arteon modeli çok güzel.
    aşiret paket passat daha çok yakışır sana
  • 18-03-2022, 21:08:33
    #8
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vw güzel işler yapıyor. Elektrikli modellere artık ağırlık verecek. Arteon modeli çok güzel.
    belki alabilirsiniz ilerde belli olmaz
  • 18-03-2022, 21:14:54
    #9
    Tutaşı Group adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aşiret paket passat daha çok yakışır sana
    Kral Dbakır’da çok etiket bir araç, göze çok batıyor ve her trafik uygulamasında Gbt’ye takılmamak neredeyse imkansız o araçta. Çünkü içinden kimin çıkacağı belli olmayan bir araç. İş adamıda çıkabilir, gayrimeşru biride çıkabilir, bürokrat vs de çıkabilir tamamen şans
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki alabilirsiniz ilerde belli olmaz
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç belli olmaz inanın, hayırlısı olsun diyelim. Zaman önümüze ne çıkarır bilemeyiz.