aşiret paket passat daha çok yakışır sana
Kral Dbakırda çok etiket bir araç, göze çok batıyor ve her trafik uygulamasında Gbtye takılmamak neredeyse imkansız o araçta. Çünkü içinden kimin çıkacağı belli olmayan bir araç. İş adamıda çıkabilir, gayrimeşru biride çıkabilir, bürokrat vs de çıkabilir tamamen şans
belki alabilirsiniz ilerde belli olmaz
Hocam hiç belli olmaz inanın, hayırlısı olsun diyelim. Zaman önümüze ne çıkarır bilemeyiz.