Volkswagen yeni elektirikli münibüslerini tanıttı.bir çok rengi var. ben bayıldım.alamasam bile hayali bile güzel.en çok yeşil beyaz ve sarı beyazı beğendim



https://twitter.com/volkswagen/statu...68055098109954