Peace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doğru mu yapıyorum acaba?
18
●544
- 15-03-2022, 00:37:27Her sanat bir zanaatkarı gerektirir. Bence display:none güvenilir bir metod. Zira hacklink ekleyenlere kimse laf atmıyor...
- 15-03-2022, 00:39:49Ben etik dışında bambaşka bir boyuttan yaklaşacağım. SEO kriterlerine göre bir sitede display none kodu varsa bu hacklinktir. Resmî bir açıklaması ya da duyurusu yok elbette. Ancak son yıllarda hacklinkçiler bu display none olayını bırakıp arkaplan renk koduyla aynı renkte ekleme gibi methodları buldu. Demek ki Google gözünü açtı. Bu durumda tertemiz, legal siteye display none kodu bulaştırarak Google'ın aklına karpuz kabuğu ben olsam kaçırmazdım.
- 15-03-2022, 00:41:30Teşekkürler, üstad.Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığım sitenin mahvolmaması için nofollow veriyorum ama onu unutmayalım ^^ Hacklink değil bu..Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 00:43:07Nofollow verdiğini anladım. Evet, nofollow olunca karşı siteye referans olmamış oluyoruz. Nofollow bu demek yani. Buraya kadar tamam. Ama ya Google genel olarak display none kodu kullanan sitelerin SEO hanesine bir adet "-" puan yazıyorsa? Elimizde bununla ilgili bir done yok. Bu sebeple kod içeriğinde nofollow ile link çıkılsa bile, hatta asdashdjashda bile yazılsa display none kodu sonuçta ekliyorsun. Bu da Google için zararlı olabilir; demek istediğim bu.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 00:44:15displaynone vermeden gizleme alternatifi var mıdır peki? hem ayranımız dökülmemiş olsa ^^ hem site zarar görmemiş olsa?Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 00:47:03Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<div style="overflow: auto; position: absolute; height: 0pt; width: 0pt;">link kodu</div>
Mesela bu var. Ancak yerinde olsam biraz daha ilerletip CSS'te bir class oluşturup <div class="cssclassınınadı">link kodu</div> ile çağırırdım. Kod içeriğini Google yine yorumlayabilecek bir algoritma geliştirebilir.
Benimki tabii ki en uç senaryolar. Muhtemelen bu şekilde bir sıkıntı olmaz. - 15-03-2022, 00:49:05Teşekkür ederim, bundan devam edelim öyleyse.Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-03-2022, 00:50:33Rica ederim. Seninle yıldızımız nedense barışmamıştı ama bu konuda da fikir teatisinde bulunmuş olmak beni de sevindirdi. Sonuçta çocuk muyuz yahu? Herhangi bir tartışma nedeniyle kin tutalım. İşini kaliteli yapan insanlarla yardımlaşmak her zaman güzeldir. İyi geceler dilerim.Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle