Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim, bundan devam edelim öyleyse.
Rica ederim. Seninle yıldızımız nedense barışmamıştı ama bu konuda da fikir teatisinde bulunmuş olmak beni de sevindirdi. Sonuçta çocuk muyuz yahu? Herhangi bir tartışma nedeniyle kin tutalım. İşini kaliteli yapan insanlarla yardımlaşmak her zaman güzeldir. İyi geceler dilerim.