Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Büyük yazılım firmaları, aldıkları para çok azmış gibi birde sitelerin footer kısmına koskocaman adlarını yazıp logolarını yerleştiriyorlar.

Ben displaynone verip ana sayfaya adımı ve site adresimi yazıyorum (+ nofollow) doğru mu yapıyorum acaba? Şahsen müşteriye hiçbir zararı olmadığı için bunu söylemiyorum ama display none + nofollow attığım içim rahat.
Bundan daha doğal ne varki?