Nofollow verdiğini anladım. Evet, nofollow olunca karşı siteye referans olmamış oluyoruz. Nofollow bu demek yani. Buraya kadar tamam. Ama ya Google genel olarak display none kodu kullanan sitelerin SEO hanesine bir adet "-" puan yazıyorsa? Elimizde bununla ilgili bir done yok. Bu sebeple kod içeriğinde nofollow ile link çıkılsa bile, hatta asdashdjashda bile yazılsa display none kodu sonuçta ekliyorsun. Bu da Google için zararlı olabilir; demek istediğim bu.
displaynone vermeden gizleme alternatifi var mıdır peki? hem ayranımız dökülmemiş olsa ^^ hem site zarar görmemiş olsa?