Takside düşen telefonun çalınması
11
●468
- 09-03-2022, 13:34:20Bu sabah Esenler Otogar'da otobüsten indikten sonra orada görevli taksici abi yardımıyla taksiye bindim. Ardından eve geldim ancak araçtan indikten 1 dakika sonra telefonu takside düşürdüğümü fark ettim. Hemen 10 saniye sonra sürekli telefonumu aramaya başladım ama sessizdeydi taksici duymadı. Evde telefonumu bul özelliği ile telefonun otogarda olduğunu gördüm. Ben de direkt otogara gidip bindiren abiden yardım istedim. O da taksiciyi aradı yeni bir yolcu aldığını ve Unkapanı'na bıraktığını baktığında da telefonun araçta olmadığını söyledi. Ardından geldi baktığımızda da yoktu. Sonra eve gidip telefonun konumuna baktığımda Unkapanı yakınlarında bir yerde gözüküyordu. Ben de polisi aradım o da önce gördüğüm sokağı sordu. O esnada söyleyemedim bir daha aradığımda gidip aramam gerektiğini söyledi. Ancak o esnada arayabilecek durumum yoktu gitsem de. Ben de arkadaşım aracılığı ile babasının yönlendirmesi ile savcılığa gittim bana %30 olasılıkla takipsizlik kararı çıkacağını söyledi. Gerekli bilgileri verdim ancak imei'yi sonradan alırsam verebileceğimi söyledi. Ben de sabah vermeye gideceğim. Bu süreçten sonra yapmam gereken ilave bir şey var mı telefonun konumunu 12 saat önceye göre yaklaşık olarak görebiliyorum (75m) çapında.
- 09-03-2022, 13:42:17Üyeliği durdurulduHocam konumu tam görebiliyorsanız gidin almayaGvudjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 13:43:45Hocam konum yaklaşık gözüküyor ama 2 gün öncenin konumu var şu an orda olabileceğini sanmıyorum artık.Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 13:43:54ya yazmıyım diyorum ama okumadan mı yorum yapıyosunuz kardeşim kanser ettiniz beRettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 13:45:06Üyeliği durdurulduBanane ne olursan ol kanserde veremdeLadavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki ordadır nerden biliyorsun - 09-03-2022, 13:45:38ben hiç okuyamıyorum, o yüzden yorumda yapamıyorumLadavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 13:45:47çocuk musun kardeşim adam tam konumu bilse gider alır konu niye açsınRettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak şimdi de güldürdün beni
Edit: engellemiş hahahah aferin