• 09-03-2022, 13:34:20
    #1
    Bu sabah Esenler Otogar'da otobüsten indikten sonra orada görevli taksici abi yardımıyla taksiye bindim. Ardından eve geldim ancak araçtan indikten 1 dakika sonra telefonu takside düşürdüğümü fark ettim. Hemen 10 saniye sonra sürekli telefonumu aramaya başladım ama sessizdeydi taksici duymadı. Evde telefonumu bul özelliği ile telefonun otogarda olduğunu gördüm. Ben de direkt otogara gidip bindiren abiden yardım istedim. O da taksiciyi aradı yeni bir yolcu aldığını ve Unkapanı'na bıraktığını baktığında da telefonun araçta olmadığını söyledi. Ardından geldi baktığımızda da yoktu. Sonra eve gidip telefonun konumuna baktığımda Unkapanı yakınlarında bir yerde gözüküyordu. Ben de polisi aradım o da önce gördüğüm sokağı sordu. O esnada söyleyemedim bir daha aradığımda gidip aramam gerektiğini söyledi. Ancak o esnada arayabilecek durumum yoktu gitsem de. Ben de arkadaşım aracılığı ile babasının yönlendirmesi ile savcılığa gittim bana %30 olasılıkla takipsizlik kararı çıkacağını söyledi. Gerekli bilgileri verdim ancak imei'yi sonradan alırsam verebileceğimi söyledi. Ben de sabah vermeye gideceğim. Bu süreçten sonra yapmam gereken ilave bir şey var mı telefonun konumunu 12 saat önceye göre yaklaşık olarak görebiliyorum (75m) çapında.
  • 09-03-2022, 13:42:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gvudjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabah Esenler Otogar'da otobüsten indikten sonra orada görevli taksici abi yardımıyla taksiye bindim. Ardından eve geldim ancak araçtan indikten 1 dakika sonra telefonu takside düşürdüğümü fark ettim. Hemen 10 saniye sonra sürekli telefonumu aramaya başladım ama sessizdeydi taksici duymadı. Evde telefonumu bul özelliği ile telefonun otogarda olduğunu gördüm. Ben de direkt otogara gidip bindiren abiden yardım istedim. O da taksiciyi aradı yeni bir yolcu aldığını ve Unkapanı'na bıraktığını baktığında da telefonun araçta olmadığını söyledi. Ardından geldi baktığımızda da yoktu. Sonra eve gidip telefonun konumuna baktığımda Unkapanı yakınlarında bir yerde gözüküyordu. Ben de polisi aradım o da önce gördüğüm sokağı sordu. O esnada söyleyemedim bir daha aradığımda gidip aramam gerektiğini söyledi. Ancak o esnada arayabilecek durumum yoktu gitsem de. Ben de arkadaşım aracılığı ile babasının yönlendirmesi ile savcılığa gittim bana %30 olasılıkla takipsizlik kararı çıkacağını söyledi. Gerekli bilgileri verdim ancak imei'yi sonradan alırsam verebileceğimi söyledi. Ben de sabah vermeye gideceğim. Bu süreçten sonra yapmam gereken ilave bir şey var mı telefonun konumunu 12 saat önceye göre yaklaşık olarak görebiliyorum (75m) çapında.
    Hocam konumu tam görebiliyorsanız gidin almaya
  • 09-03-2022, 13:43:45
    #3
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konumu tam görebiliyorsanız gidin almaya
    Hocam konum yaklaşık gözüküyor ama 2 gün öncenin konumu var şu an orda olabileceğini sanmıyorum artık.
  • 09-03-2022, 13:43:54
    #4
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konumu tam görebiliyorsanız gidin almaya
    ya yazmıyım diyorum ama okumadan mı yorum yapıyosunuz kardeşim kanser ettiniz be
  • 09-03-2022, 13:45:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya yazmıyım diyorum ama okumadan mı yorum yapıyosunuz kardeşim kanser ettiniz be
    Banane ne olursan ol kanserde veremde

    Belki ordadır nerden biliyorsun
  • 09-03-2022, 13:45:38
    #6
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya yazmıyım diyorum ama okumadan mı yorum yapıyosunuz kardeşim kanser ettiniz be
    ben hiç okuyamıyorum, o yüzden yorumda yapamıyorum
  • 09-03-2022, 13:45:47
    #7
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banane ne olursan ol kanserde veremde

    Belki ordadır nerden biliyorsun
    çocuk musun kardeşim adam tam konumu bilse gider alır konu niye açsın bak şimdi de güldürdün beni
    Edit: engellemiş hahahah aferin
  • 09-03-2022, 13:46:43
    #8
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hiç okuyamıyorum, o yüzden yorumda yapamıyorum
    En güzeli kral
  • 09-03-2022, 13:49:27
    #9
    Hocam 153 Ara ve İsbak var Artık Araçlarda Kamera dan takip ediliyor Taksici aldı ise kamerada ayan beyan ortaya çıkar.. İsbak Sana çözüm sunar