Bu sabah Esenler Otogar'da otobüsten indikten sonra orada görevli taksici abi yardımıyla taksiye bindim. Ardından eve geldim ancak araçtan indikten 1 dakika sonra telefonu takside düşürdüğümü fark ettim. Hemen 10 saniye sonra sürekli telefonumu aramaya başladım ama sessizdeydi taksici duymadı. Evde telefonumu bul özelliği ile telefonun otogarda olduğunu gördüm. Ben de direkt otogara gidip bindiren abiden yardım istedim. O da taksiciyi aradı yeni bir yolcu aldığını ve Unkapanı'na bıraktığını baktığında da telefonun araçta olmadığını söyledi. Ardından geldi baktığımızda da yoktu. Sonra eve gidip telefonun konumuna baktığımda Unkapanı yakınlarında bir yerde gözüküyordu. Ben de polisi aradım o da önce gördüğüm sokağı sordu. O esnada söyleyemedim bir daha aradığımda gidip aramam gerektiğini söyledi. Ancak o esnada arayabilecek durumum yoktu gitsem de. Ben de arkadaşım aracılığı ile babasının yönlendirmesi ile savcılığa gittim bana %30 olasılıkla takipsizlik kararı çıkacağını söyledi. Gerekli bilgileri verdim ancak imei'yi sonradan alırsam verebileceğimi söyledi. Ben de sabah vermeye gideceğim. Bu süreçten sonra yapmam gereken ilave bir şey var mı telefonun konumunu 12 saat önceye göre yaklaşık olarak görebiliyorum (75m) çapında.
Hocam konumu tam görebiliyorsanız gidin almaya