• 09-03-2022, 13:52:15
    #10
    BTK yı arayıp kayıp çalıntı bildiriminde bulunabilirsiniz. Cihazın size ait oldugunu ıspatlayan fatura vs gibi evrakla. IMEI yi kapattırın hiç yoktan.

    Çalınan kişi emekli özel harekat polisi. Çalındığı noktaya polisler gidiyo kamerayı izliyor, sokak sokak adam hangi köşeyi dönüyosa oradan kameraya bakarak nereye gittiğini nerede oturdugunu buluyolar ensesinden tutup kelepçeli vaziyette dükkana getiriyolar Adalet ülkede göreceli... Vatandaşın olunca böyle, A510F cihaz aldık, 6 saat geçmedi polis ekibi geldi. Çalanı bulmuşlar, nereye sattıgını sormuşlar. Cihazı vitrinden indirdiler aldılar. İfade verdik vs vs.
  • 09-03-2022, 13:54:09
    #11
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzeli kral
    Gerçekten okuyamıyorum

  • 09-03-2022, 13:54:57
    #12
    zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten okuyamıyorum

    vay be hocam hiç böyle düşünmemiştim