Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya yazmıyım diyorum ama okumadan mı yorum yapıyosunuz kardeşim kanser ettiniz be
ben hiç okuyamıyorum, o yüzden yorumda yapamıyorum