talipzor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nerede Kalabilirim?(Beylikdüzü-Acil!)
23
●1.056
- 09-03-2022, 04:44:49Üyeliği durdurulduTekme atılana Tekme atıyorlar dediğin gibi her şey ateş pahası insanlık da eskiis gibi değil senin olduğun duruma değil de bir farkli duruma düştüm bende başına gelmeyen cidden anlamaz Esenyurt'ta telefonumun şarjı bitmişti elimde de telefon var halbuki hani giyimim vs de düzgün 2 3 amca teyze geçti telefona da açık ihtiyacim var numara arayacağım çeşitli bahanelerle vermediler ki sonrada birisi çıkarıp 50 metre mesafede başkası ile konuştu genç ben yaşlarında birisinden rica ettim durakta kimse vermedi mi vs dedi o da bende vermedi diyince acelesi de vardı illaki ama yinede 2 3 dk müsade etti demem o ki kapalı telefon göstersen bile elinde eski insanlık kalmadı insanlarda gun geçtikçe ölmeye de devam ediyor gördüğüm kadarı ile
- 09-03-2022, 04:47:05Hocam ben gorrvim itibariyle coguna da yardimci olmusumdur. Ama dusmeyegor. İnsanlik ölmüş, bi toprağı eksik.Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 04:48:27Üyeliği durdurulduMalesef öyle bugün yardım ettigin insan bile hal hatır için değil de tekrar işi düşünce arıyor seni sözün bittiği noktadayız gecenki yağ kuyruğu aklıma geldi insanların birbirini ezmesi vs bir yağ için cinayet islicek insanlar var nerdeysetalipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 04:51:41Bu hic aklıma gelmemişti. Gerçi o da memuriyet açısından problem teskil edebilir. Sen de cözüm merkezi gibisin hocam. Allah razi olsun ☺️Lorethe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 04:52:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bugün için hızlı bir çözüm olarak Özyurtlar Rezidans var geçen ay kalmıştım ben piyasaya göre nispeten uygun fiyatları. 200 TL'ye kalmıştım ben. İstersen numaralarını gönderebilirim.
- 09-03-2022, 04:53:00Üyeliği durdurulduSendende allah razı olsun bu forumda bizi şikayet eden karakteri bozuklar utansın kardeşimtalipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu arada memuriyete gelirsek kalmandan dolayı hiç bir sıkıntı olmaz en kötü senaryo hükümet onlarda
- 09-03-2022, 04:53:03Kesinlikle oyle hocam. İyi gunde herkes dost..Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 04:54:38Uzun donem kalmayi dusunuyorum hocam. 3 ay gibi bir sure. Altindan kalkamam. Yine de cok tesekkur ederim Bastacisiniz.muhammedatici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 05:00:15komple ev olarak pahalı - arama bölümünde Özel oda diye ararsanız uygun seçenekler var.talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
