• 09-03-2022, 04:44:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah razi olsun. Ben erkegim neysede sokaktada yatarim(-ki su anda konteynerdayim ve uyuyamadim), Allah kadınlara kolaylık versin. Bu saatten sonra ben senin bilmem neyinim diyen kim varsa yuzune tukuresim var. Gercekten kimsede vicdan yok.
    Tekme atılana Tekme atıyorlar dediğin gibi her şey ateş pahası insanlık da eskiis gibi değil senin olduğun duruma değil de bir farkli duruma düştüm bende başına gelmeyen cidden anlamaz Esenyurt'ta telefonumun şarjı bitmişti elimde de telefon var halbuki hani giyimim vs de düzgün 2 3 amca teyze geçti telefona da açık ihtiyacim var numara arayacağım çeşitli bahanelerle vermediler ki sonrada birisi çıkarıp 50 metre mesafede başkası ile konuştu genç ben yaşlarında birisinden rica ettim durakta kimse vermedi mi vs dedi o da bende vermedi diyince acelesi de vardı illaki ama yinede 2 3 dk müsade etti demem o ki kapalı telefon göstersen bile elinde eski insanlık kalmadı insanlarda gun geçtikçe ölmeye de devam ediyor gördüğüm kadarı ile
  • 09-03-2022, 04:47:05
    #11
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekme atılana Tekme atıyorlar dediğin gibi her şey ateş pahası insanlık da eskiis gibi değil senin olduğun duruma değil de bir farkli duruma düştüm bende başına gelmeyen cidden anlamaz Esenyurt'ta telefonumun şarjı bitmişti elimde de telefon var halbuki hani giyimim vs de düzgün 2 3 amca teyze geçti telefona da açık ihtiyacim var numara arayacağım çeşitli bahanelerle vermediler ki sonrada birisi çıkarıp 50 metre mesafede başkası ile konuştu genç ben yaşlarında birisinden rica ettim durakta kimse vermedi mi vs dedi o da bende vermedi diyince acelesi de vardı illaki ama yinede 2 3 dk müsade etti demem o ki kapalı telefon göstersen bile elinde eski insanlık kalmadı insanlarda gun geçtikçe ölmeye de devam ediyor gördüğüm kadarı ile
    Hocam ben gorrvim itibariyle coguna da yardimci olmusumdur. Ama dusmeyegor. İnsanlik ölmüş, bi toprağı eksik.
  • 09-03-2022, 04:48:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben gorrvim itibariyle coguna da yardimci olmusumdur. Ama dusmeyegor. İnsanlik ölmüş, bi toprağı eksik.
    Malesef öyle bugün yardım ettigin insan bile hal hatır için değil de tekrar işi düşünce arıyor seni sözün bittiği noktadayız gecenki yağ kuyruğu aklıma geldi insanların birbirini ezmesi vs bir yağ için cinayet islicek insanlar var nerdeyse
  • 09-03-2022, 04:51:41
    #13
    Lorethe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıkıntı yok her türlü çözersin dostum en kötü ihtimal yakınlarında bulduğun milliyetçi hareket partisi ilçe başkanlığına yada ülkü ocaklarına gir her türlü yardımcı olurlar sana kalacak yer konusunda
    Bu hic aklıma gelmemişti. Gerçi o da memuriyet açısından problem teskil edebilir. Sen de cözüm merkezi gibisin hocam. Allah razi olsun ☺️
  • 09-03-2022, 04:52:06
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bugün için hızlı bir çözüm olarak Özyurtlar Rezidans var geçen ay kalmıştım ben piyasaya göre nispeten uygun fiyatları. 200 TL'ye kalmıştım ben. İstersen numaralarını gönderebilirim.
  • 09-03-2022, 04:53:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hic aklıma gelmemişti. Gerçi o da memuriyet açısından problem teskil edebilir. Sen de cözüm merkezi gibisin hocam. Allah razi olsun ☺️
    Sendende allah razı olsun bu forumda bizi şikayet eden karakteri bozuklar utansın kardeşim

    Bu arada memuriyete gelirsek kalmandan dolayı hiç bir sıkıntı olmaz en kötü senaryo hükümet onlarda
  • 09-03-2022, 04:53:03
    #16
    Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef öyle bugün yardım ettigin insan bile hal hatır için değil de tekrar işi düşünce arıyor seni sözün bittiği noktadayız gecenki yağ kuyruğu aklıma geldi insanların birbirini ezmesi vs bir yağ için cinayet islicek insanlar var nerdeyse
    Kesinlikle oyle hocam. İyi gunde herkes dost..
  • 09-03-2022, 04:54:38
    #17
    muhammedatici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bugün için hızlı bir çözüm olarak Özyurtlar Rezidans var geçen ay kalmıştım ben piyasaya göre nispeten uygun fiyatları. 200 TL'ye kalmıştım ben. İstersen numaralarını gönderebilirim.
    Uzun donem kalmayi dusunuyorum hocam. 3 ay gibi bir sure. Altindan kalkamam. Yine de cok tesekkur ederim Bastacisiniz.
  • 09-03-2022, 05:00:15
    #18
    talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asiri pahali ya. Bir oda isimi gorur benim. Ama orada zannedersem hepsi daire.
    komple ev olarak pahalı - arama bölümünde Özel oda diye ararsanız uygun seçenekler var.