Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekme atılana Tekme atıyorlar dediğin gibi her şey ateş pahası insanlık da eskiis gibi değil senin olduğun duruma değil de bir farkli duruma düştüm bende başına gelmeyen cidden anlamaz Esenyurt'ta telefonumun şarjı bitmişti elimde de telefon var halbuki hani giyimim vs de düzgün 2 3 amca teyze geçti telefona da açık ihtiyacim var numara arayacağım çeşitli bahanelerle vermediler ki sonrada birisi çıkarıp 50 metre mesafede başkası ile konuştu genç ben yaşlarında birisinden rica ettim durakta kimse vermedi mi vs dedi o da bende vermedi diyince acelesi de vardı illaki ama yinede 2 3 dk müsade etti demem o ki kapalı telefon göstersen bile elinde eski insanlık kalmadı insanlarda gun geçtikçe ölmeye de devam ediyor gördüğüm kadarı ile
Hocam ben gorrvim itibariyle coguna da yardimci olmusumdur. Ama dusmeyegor. İnsanlik ölmüş, bi toprağı eksik.