talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hic aklıma gelmemişti. Gerçi o da memuriyet açısından problem teskil edebilir. Sen de cözüm merkezi gibisin hocam. Allah razi olsun ☺️
Sendende allah razı olsun bu forumda bizi şikayet eden karakteri bozuklar utansın kardeşim

Bu arada memuriyete gelirsek kalmandan dolayı hiç bir sıkıntı olmaz en kötü senaryo hükümet onlarda