talipzor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Allah razi olsun. Ben erkegim neysede sokaktada yatarim(-ki su anda konteynerdayim ve uyuyamadim), Allah kadınlara kolaylık versin. Bu saatten sonra ben senin bilmem neyinim diyen kim varsa yuzune tukuresim var. Gercekten kimsede vicdan yok.
Tekme atılana Tekme atıyorlar dediğin gibi her şey ateş pahası insanlık da eskiis gibi değil senin olduğun duruma değil de bir farkli duruma düştüm bende başına gelmeyen cidden anlamaz Esenyurt'ta telefonumun şarjı bitmişti elimde de telefon var halbuki hani giyimim vs de düzgün 2 3 amca teyze geçti telefona da açık ihtiyacim var numara arayacağım çeşitli bahanelerle vermediler ki sonrada birisi çıkarıp 50 metre mesafede başkası ile konuştu genç ben yaşlarında birisinden rica ettim durakta kimse vermedi mi vs dedi o da bende vermedi diyince acelesi de vardı illaki ama yinede 2 3 dk müsade etti demem o ki kapalı telefon göstersen bile elinde eski insanlık kalmadı insanlarda gun geçtikçe ölmeye de devam ediyor gördüğüm kadarı ile