Aşı oldum belge lazım
10
●180
- 01-03-2022, 10:02:23Okula gitmedim 10 dk önce sinovac oldum rapor alıcaktım kadın e nabızdan belge çıkar dedi e nabızda bulamadım yardımcı olurmusunuz
- 01-03-2022, 10:03:14e nabız - raporlar kısmında olması lazım. ben dün rapor aldım ama e nabızda yoktu baktığımda. gidip talep edin.
- 01-03-2022, 10:04:34Talep ettim de vermedi işte telefon elinde okey oynuyor hanım efendiumutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2022, 10:05:15şaşırmadım. e nabızda yok diyerek tekrar isteyebilirsiniz.norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2022, 10:55:24umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBabalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2022, 10:56:49esnaflıkla alakası yok bence şekerden şüphelendiğim için kan vermeye gittim dün 1 günlük rapor istedim 2 günlük verdi. seviyorum bu doktorlarınorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2022, 10:58:19bu evrağı böyle alenen paylaşıp doktorun başını yakma bari. bir şekilde rapor almak için aşı oldun diyelim işinmi göremeyince tanıdık yardımcı olmş hasta olmadğın halde belkide rapor vermiş adam soruşturma mı geçirsin senin yüzünden ne kadar düşüncesizsin.norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
