umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaşırmadım. e nabızda yok diyerek tekrar isteyebilirsiniz.
ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz e-nabıza düşmemiş olabilir. Elinizde muhakkak bir belge (barkod) vs vardır diye düşünüyorum.
silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e nabıza geç düşüyor izinler 24 saat içinde düşer demişlerdi bana
Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩