umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e nabız - raporlar kısmında olması lazım. ben dün rapor aldım ama e nabızda yoktu baktığımda. gidip talep edin.
Talep ettim de vermedi işte telefon elinde okey oynuyor hanım efendi