• 01-03-2022, 10:02:23
    #1
    Platin üye
    Okula gitmedim 10 dk önce sinovac oldum rapor alıcaktım kadın e nabızdan belge çıkar dedi e nabızda bulamadım yardımcı olurmusunuz
  • 01-03-2022, 10:03:14
    #2
    🏆 SMM-PANEL.NET
    e nabız - raporlar kısmında olması lazım. ben dün rapor aldım ama e nabızda yoktu baktığımda. gidip talep edin.
  • 01-03-2022, 10:04:34
    #3
    Platin üye
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e nabız - raporlar kısmında olması lazım. ben dün rapor aldım ama e nabızda yoktu baktığımda. gidip talep edin.
    Talep ettim de vermedi işte telefon elinde okey oynuyor hanım efendi
  • 01-03-2022, 10:05:15
    #4
    🏆 SMM-PANEL.NET
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Talep ettim de vermedi işte telefon elinde okey oynuyor hanım efendi
    şaşırmadım. e nabızda yok diyerek tekrar isteyebilirsiniz.
  • 01-03-2022, 10:14:36
    #5
    Henüz e-nabıza düşmemiş olabilir. Elinizde muhakkak bir belge (barkod) vs vardır diye düşünüyorum.
  • 01-03-2022, 10:19:39
    #6
    e nabıza geç düşüyor izinler 24 saat içinde düşer demişlerdi bana
  • 01-03-2022, 10:55:24
    #7
    Platin üye
    umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şaşırmadım. e nabızda yok diyerek tekrar isteyebilirsiniz.
    ikatechws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz e-nabıza düşmemiş olabilir. Elinizde muhakkak bir belge (barkod) vs vardır diye düşünüyorum.
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e nabıza geç düşüyor izinler 24 saat içinde düşer demişlerdi bana
    Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩

  • 01-03-2022, 10:56:49
    #8
    🏆 SMM-PANEL.NET
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩
    esnaflıkla alakası yok bence şekerden şüphelendiğim için kan vermeye gittim dün 1 günlük rapor istedim 2 günlük verdi. seviyorum bu doktorları
  • 01-03-2022, 10:58:19
    #9
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩
    bu evrağı böyle alenen paylaşıp doktorun başını yakma bari. bir şekilde rapor almak için aşı oldun diyelim işinmi göremeyince tanıdık yardımcı olmş hasta olmadğın halde belkide rapor vermiş adam soruşturma mı geçirsin senin yüzünden ne kadar düşüncesizsin.