norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩
esnaflıkla alakası yok bence şekerden şüphelendiğim için kan vermeye gittim dün 1 günlük rapor istedim 2 günlük verdi. seviyorum bu doktorları