norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babalarımızın esnaf olması çok iyi bence bi abiye denk geldim çay verdiğim 1 dk da halletti 🤩
bu evrağı böyle alenen paylaşıp doktorun başını yakma bari. bir şekilde rapor almak için aşı oldun diyelim işinmi göremeyince tanıdık yardımcı olmş hasta olmadğın halde belkide rapor vermiş adam soruşturma mı geçirsin senin yüzünden ne kadar düşüncesizsin.