Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
31
●664
- 28-02-2022, 02:38:19Fiyatları iyi ama yüksek paket kullandığımdan açıkcası biraz daha uygun bakıyorum .50 gb vs olan 300 küsür tl şu an.Daha uygun bulursam ona bakacam olmazsa devam .Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:39:43Türk Telekom 3 aylık 20 GB ve 3000 DK paketini kullanıyorum. 70 TL veriyorum faturasız mis gibi 3 ay kafam rahat
- 28-02-2022, 02:41:23Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.Son sekiz senedir de alanyada yaşıyorum.TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:41:49o kadar çok mu kullanıyorsunuz ki mobil veriyi vb. ev interneti almak daha mantıklıya geliyorAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:42:08Evet Tokatlıyım. Canım memleketim..Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:42:43Evde net var zaten hocam.İşlerden dolayı evet fazla.Hatta ek hatlar da alcam o yüzden uygun bir şey bakıyorum.Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:43:27Memleketime selamlar..TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2022, 02:44:07maşallah diyelim o zaman hocam allah daha çok versinAbdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle