Konu
Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
28-02-2022, 02:42:08
#15
TasarimciGenc
Abdullah07 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.
Evet Tokatlıyım. Canım memleketim..