Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.
Evet Tokatlıyım. Canım memleketim..