Konu
Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
28-02-2022, 02:39:43
#12
TasarimciGenc
Türk Telekom 3 aylık 20 GB ve 3000 DK paketini kullanıyorum. 70 TL veriyorum faturasız mis gibi 3 ay kafam rahat