Türk Telekom 3 aylık 20 GB ve 3000 DK paketini kullanıyorum. 70 TL veriyorum faturasız mis gibi 3 ay kafam rahat
Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.Son sekiz senedir de alanyada yaşıyorum.