Konu
Hangi Operatörü Kullanıyorsunuz ?
28-02-2022, 02:38:19
#11
Abdullah07
Leviossa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone kullanıyorum, fiyatlar gayet makul bence
Fiyatları iyi ama yüksek paket kullandığımdan açıkcası biraz daha uygun bakıyorum .50 gb vs olan 300 küsür tl şu an.Daha uygun bulursam ona bakacam olmazsa devam .