• 28-02-2022, 02:36:19
    #10
    Vodafone kullanıyorum, fiyatlar gayet makul bence
  • 28-02-2022, 02:38:19
    #11
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone kullanıyorum, fiyatlar gayet makul bence
    Fiyatları iyi ama yüksek paket kullandığımdan açıkcası biraz daha uygun bakıyorum .50 gb vs olan 300 küsür tl şu an.Daha uygun bulursam ona bakacam olmazsa devam .
  • 28-02-2022, 02:39:43
    #12
    Türk Telekom 3 aylık 20 GB ve 3000 DK paketini kullanıyorum. 70 TL veriyorum faturasız mis gibi 3 ay kafam rahat
  • 28-02-2022, 02:41:23
    #13
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom 3 aylık 20 GB ve 3000 DK paketini kullanıyorum. 70 TL veriyorum faturasız mis gibi 3 ay kafam rahat
    Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.Son sekiz senedir de alanyada yaşıyorum.
  • 28-02-2022, 02:41:49
    #14
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatları iyi ama yüksek paket kullandığımdan açıkcası biraz daha uygun bakıyorum .50 gb vs olan 300 küsür tl şu an.Daha uygun bulursam ona bakacam olmazsa devam .
    o kadar çok mu kullanıyorsunuz ki mobil veriyi vb. ev interneti almak daha mantıklıya geliyor
  • 28-02-2022, 02:42:08
    #15
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tokatlı mısınız hocam ? Ben de aslen tokat/erbalıyım .7 yaşına kadar erbada ,24 yaşına kadar da Niksarda yaşadım.
    Evet Tokatlıyım. Canım memleketim..
  • 28-02-2022, 02:42:43
    #16
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar çok mu kullanıyorsunuz ki mobil veriyi vb. ev interneti almak daha mantıklıya geliyor
    Evde net var zaten hocam.İşlerden dolayı evet fazla.Hatta ek hatlar da alcam o yüzden uygun bir şey bakıyorum.
  • 28-02-2022, 02:43:27
    #17
    TasarimciGenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Tokatlıyım. Canım memleketim..
    Memleketime selamlar..
  • 28-02-2022, 02:44:07
    #18
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evde net var zaten hocam.İşlerden dolayı evet fazla.Hatta ek hatlar da alcam o yüzden uygun bir şey bakıyorum.
    maşallah diyelim o zaman hocam allah daha çok versin