cartel24 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Siz nasıl davranıyorsunuz?
19
●388
- 26-02-2022, 11:57:33Benim verdiğim hizmet üyelik üzerine dönmekte, yani uyarı üyenin kendisine veriliyor başkası göremiyoroxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 11:57:45Evet bu doğru mantık ve yapılması gereken budur. Ancak istisna durumlar oluştuğunda direkt mağdur etmek mi gerekir?EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 11:58:57Evet bu yaklaşım da mantıklı.bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 12:00:37Eğer ödemeyi alamadıysanız ve sürekli sizi sallıyorsa, sizden kaçıyorsa; müşterinin sitesine de öyle ahım şahım mağduriyet vermeden gerekli mağduriyet veriliroxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 12:01:59Bir istisna kalmadı. Elektrik faturası gibi düşünürsek. Günü geçtiğinde hizmet kesilir.oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan Hizmetin bedeli de ödenmediğinde bir hizmet silsilesi engellenmiş olmuyor mu?Alıntı - 26-02-2022, 12:05:11Siteyi bakım moduna almak doğru yaklaşım mıdır? Ayrıca mail hesaplarına kısıtlama getirmek ne derece etik davranıştır?EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2022, 12:07:17Siteyi komple bakım moduna almak sorun yaratabilir. Şöyle düşünün bir siteniz var; günlük 5k ziyaretçi geliyor ve sizde bakıma alıyorsunuz.oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail hesaplarına kısıtlama getirmeniz mantıklı bana göre. - 26-02-2022, 12:13:58

Konuyla ilgili örneklere bakarken böyle bir görsele denk geldim. Tüm suç webcilerin...
Hocam sitenin günlük ortalama 10 Bin TL ciro yaptığını düşünelim, sizin de 2000 TL alacağınız olduğunu. Bu durumda site erişimini engellemenin ki buna hakkınız yok, barındırma, domain vs. müşteri adınaysa ki öyle olduğunu var sayıyoruz. Müşteri beni zarara uğrattı, zarrarımı karşılamalı demekte fazlasıyla haklıdır. Kiracı kirasını ödemedi diye çıkartamıyorsunuz, hukuki süreçler bulunmakta. Burada söz konusu olan şeyin abonelikli bir hizmet olmadığını düşünerek yazıyorum.
