Siteyi bakım moduna almak doğru yaklaşım mıdır? Ayrıca mail hesaplarına kısıtlama getirmek ne derece etik davranıştır?
Siteyi komple bakım moduna almak sorun yaratabilir. Şöyle düşünün bir siteniz var; günlük 5k ziyaretçi geliyor ve sizde bakıma alıyorsunuz.
Mail hesaplarına kısıtlama getirmeniz mantıklı bana göre.