Eğer ödemeyi alamadıysanız ve sürekli sizi sallıyorsa, sizden kaçıyorsa; müşterinin sitesine de öyle ahım şahım mağduriyet vermeden gerekli mağduriyet verilir
Siteyi bakım moduna almak doğru yaklaşım mıdır? Ayrıca mail hesaplarına kısıtlama getirmek ne derece etik davranıştır?