EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş öncesi; %50 alırım. İş bitiminde siteyi canlıya çeker iyice müşteriye kontrol etmesini isterim. Kontroller bittikten sonra eksikler nelerse canlı üzerinde çözerim ve müşteriye tekrar sunarım. Müşteri "okey" dediği an ücretin kalan kısmını göndermesini talep eder, gönderdikten hemen sonra da kuruluma geçerim. Sorunsuz bir ticaret ortaya çıkmış olur
Evet bu doğru mantık ve yapılması gereken budur. Ancak istisna durumlar oluştuğunda direkt mağdur etmek mi gerekir?