Sistemim kendisi otomatik kapatıyor, zaten müşteri kapandı diye bana ulaşınca ödemesi olduğunu biliyor çünkü uyarı çıkıyor kendisine
Bizzat uyarısı yapılmış site sahibini zor durumdan ötürü mağdur etmek ne derecedir? İncitmemek lazım ama diğer tarafta emek sahibi inciniyor... Bu daha ağır basıyor sanırım...