• 14-02-2022, 22:19:19
    #10
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varili son 7 yılın en yükseğinde..97 dolar civarında...Aralık ortasında 70 dolarmış...bir de Aralık ayında ötv indirimi vardı. sanırım şuan o indirim yok bun da etkisi var...
    Olbailir hocam 27 dolarlık artış ve vergi indirimi vs toplamı olabilir...
    Ben en son baktıgımda epey oldu 60 küsürlerdeydi varil.Yanlış hatırlamıyorsam
  • 14-02-2022, 22:20:23
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 18,50 TL iken, 1 depo 650 TL ye doluyordu.
    Dolar şuan 13,40 TL, 1 depo 1050 TL ye doluyor.

    Burdaki temel faktör ne? Dolar yüksekken daha zamlı depoyu doldurmam gerek miyor muydu?
    Devlet ÖTV'yi dolar 18 iken sübvanse ediyordu ama artık etmiyor.

    Ayrıca google'dan brent petrolün grafiğine bakın. Sürekli artıyor bunun da etkisi büyük.
  • 14-02-2022, 22:20:53
    #12
    Böyle olacağı belliydi dua edin dolar düşmesin diye konu açmıştım da silindi
  • 14-02-2022, 22:22:19
    #13
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olbailir hocam 27 dolarlık artış ve vergi indirimi vs toplamı olabilir...
    Ben en son baktıgımda epey oldu 60 küsürlerdeydi varil.Yanlış hatırlamıyorsam
    ukrayna gerginliği arttırıyor...Allah verede savaş çıkmasa yoksa uçacağı kesin...
  • 14-02-2022, 22:25:17
    #14
    Sorunun cevabı basit
    13,40 doların gerçek değeri değil.
  • 14-02-2022, 22:25:29
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Brent petrol şu an tarihi zirvesinde. İsterse dolar tek haneliye düşsün aman aman etkileyeceğini sanmıyorum (ötv sıfırlandığından direkt pompaya yansıdığı için). Avrupada'da ortalama yaklaşık 1.50 euro litresi. Brentin biraz rahatlaması lazım yoksa kimse ya yakıt koyamayacak ya da arabasını satacak adam bulamayacak
  • 14-02-2022, 22:28:31
    #16
    gökçen tuncer çok güzel açıklamış konuyu.ve bir kaç yıl varil fiyatlarının inip çıkmasını örneklemiş. https://www.indyturk.com/node/132881...%BC%C5%9Ferken
  • 14-02-2022, 23:15:39
    #17
    Allahın verdiği Nefesimizi boşuna harcamayalım. Bizim Malazgirtten silbaştan girmemiz lazım.