varili son 7 yılın en yükseğinde..97 dolar civarında...Aralık ortasında 70 dolarmış...bir de Aralık ayında ötv indirimi vardı. sanırım şuan o indirim yok bun da etkisi var...
Olbailir hocam 27 dolarlık artış ve vergi indirimi vs toplamı olabilir...
Ben en son baktıgımda epey oldu 60 küsürlerdeydi varil.Yanlış hatırlamıyorsam