• 14-02-2022, 22:11:42
    #1
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Dolar 18,50 TL iken, 1 depo 650 TL ye doluyordu.
    Dolar şuan 13,40 TL, 1 depo 1050 TL ye doluyor.

    Burdaki temel faktör ne? Dolar yüksekken daha zamlı depoyu doldurmam gerek miyor muydu?
  • 14-02-2022, 22:14:12
    #2
    Allah aşkına bu ülkede bir kere indirim gören olursa acilen mentleyebilir mi? Yüzde 7 indirim yapıldı dün peynir 40 tl'den 37 tl'ye geriledi. İki gün sonra bi daha zamlanacak
  • 14-02-2022, 22:15:07
    #3
    Varil fiyatı + genel maliyetlerin artışı olabilir.
  • 14-02-2022, 22:15:53
    #4
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar 18,50 TL iken, 1 depo 650 TL ye doluyordu.
    Dolar şuan 13,40 TL, 1 depo 1050 TL ye doluyor.

    Burdaki temel faktör ne? Dolar yüksekken daha zamlı depoyu doldurmam gerek miyor muydu?
    Buradaki mantık, Zeki Müren'de bizi görecek mi? mantığıdır
  • 14-02-2022, 22:16:47
    #5
    Asgari ücretten alınan vergi kaldırılınca başka yerlere vergi eklendi.
  • 14-02-2022, 22:16:58
    #6
    varili son 7 yılın en yükseğinde..97 dolar civarında...Aralık ortasında 70 dolarmış...bir de Aralık ayında ötv indirimi vardı. sanırım şuan o indirim yok bun da etkisi var...
  • 14-02-2022, 22:18:55
    #7
    bezin fiyatı artıyor hocam
  • 14-02-2022, 22:19:14
    #8
    Dolar artınca artan ürün fiyatı, dolar düşünce artışı yavaşlayan ürün fiyatı olur gibi
    edit: gerçek cevap aşağıda
    yern307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ukrayna-Rusya geriliminden dolayı brent oil'in fiyatı dünya genelinde artıyor + dolar 18.5 iken zammın tamamı pompaya yansıtılmıyordu, ötv indiirmleri ve devlet bütçesinden sübvanse edilerek düşük gösteriliyordu. Şu anki fiyatta ötv mevcut ve sübvanse kalkmış durumda.
  • 14-02-2022, 22:19:17
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ukrayna-Rusya geriliminden dolayı brent oil'in fiyatı dünya genelinde artıyor + dolar 18.5 iken zammın tamamı pompaya yansıtılmıyordu, ötv indiirmleri ve devlet bütçesinden sübvanse edilerek düşük gösteriliyordu. Şu anki fiyatta ötv mevcut ve sübvanse kalkmış durumda.