Brent petrol şu an tarihi zirvesinde. İsterse dolar tek haneliye düşsün aman aman etkileyeceğini sanmıyorum (ötv sıfırlandığından direkt pompaya yansıdığı için). Avrupada'da ortalama yaklaşık 1.50 euro litresi. Brentin biraz rahatlaması lazım yoksa kimse ya yakıt koyamayacak ya da arabasını satacak adam bulamayacak